Smarte funktioner i Magna Multi,
der gør din hverdag nemmere
Gå på opdagelse i alle mulighederne her
Bestilling
Overskuelig brugerflade for dine kunder
Dine kunder bestiller, følger ordrer status og kommunikerer nemt med dig på deres egen bestillingsside. Er de Mindworking kunder, kan der også bestilles direkte i Mindworking. Eller via systemet, hvor alt information udfyldes automatisk ud fra sagsnr. Så de skal bare vælge pakke, og trykke godkend.
Beskeder
Autobeskeder
kan du selv tilpasse
Du vælger, hvad der skal stå i dine beskeder til dine kunder, hvornår de skal sendes og hvem, der skal modtage dem. Standardbeskederne indeholder desuden et “vælg flet-felt”, så du kan indsætte personlige oplysninger i hver besked. Det kan være sælgers navn, adresse el. lign.
Brugere
Opret de brugere,
du har behov for
Når du opretter en ny bruger, vælger du, om det skal være en fotograf-admin - en bruger der kan se og rette i alt. Eller en fotograf - en bruger, der kun kan se udvalgte funktioner og kun kan handle på tildelte ordrer.
(Bemærk, at prisen afhænger af, hvor mange fotografer I er).
rettelser
Nem rettelse af plantegninger og billeder
Er der en fejl på leveret materiale, er det nemt at kommunikere det præcist til dine kunder. Du og ejendomsmægleren har begge adgang til et tegneprogram, hvor I kan markere præcist, hvad der skal laves om. Det bliver videresendt til underleverandøren, som retter det, og sender retur.
Kom i gang
Spar tid på administration og planlægning
Magna Multi er fuldt integreret med alle mæglersystemer. Vi leverer systemet.
Brandet - det er dit eget.
